ITM WARSAW
 
 

Patronat Honorowy






Patroni/Partnerzy







Program ITM Warsaw 2013


Program wydarzeń
Międzynarodowych Targów
ITM Warsaw 2013 i ITM Business Tourism

(stan: 21 stycznia 2013 r.)

Warszawa, 24-26 stycznia 2013 r.; Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14

 

Czwartek 24.01.2013 r.

  • Uroczyste otwarcie Targów ITM Warsaw oraz ITM Business Tourism (godz. 11.00-12.00, sala C1, zapewnione tłumaczenie ang.- pol.).
  • Seminarium "Niemcy jako cel podróży biznesowych" - organizatorzy: Niemiecka Centrala Turystyki wraz z German Convention Bureau i TMB Tourismus-Marketing Brandenburg. Gość specjalny: dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR, Mercedes-Benz Polska (12.15-13.30 sala C1)
  • "Debata okrągłego stołu branży kongresowo-eventowej". Gospodarz: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, udział organizacji branżowych: SOIT, SBE, MPI oraz media związane z dziedziną MICE (14:00-15:30, sala C2)
  • Walne Zebranie Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (16.00 - tylko dla członków, sala B)
  • Adrenalina prezentacje ofert incentive travel i aktywności (Strefa debat o turystyce - Hyde Park Corner, parter, 10.00-11.30)
    - "Adrenalina w Pirenejach" – Przemysław Pol, Akademia Podróży.pl (10.00)
    - "Rejsy wycieczkowe - nowość na rynku podróży" – Zbigniew Kąkol, RejsClub.pl (10.30)
    - "Branża eventowa potrzebuje edukacji" – prezentacja projektów na 2013 rok, Magda Jabłońska, Dyrektor Zarządzająca, Stowarzyszenie Branży Eventowej (10.50)
    - "Give instead of take" - jak skutecznie wprowadzić CSR do działań Incentive – Eliza Czyżewska, Powersport (11.10)
  • "Co na morzu świeci?" oraz inne prezentacje dla żeglarzy, Szkoła Żeglarstwa „4Winds” (11.00-13.00, sala A)
  • Debata z Polskim Radiem RDC z gośćmi Targów ITM (scena, 11.30-12.00)
  • "Public relations w turystyce" - prezentacja bezpłatnego kursu szkoleniowego, Karolina Hausner, FIRMA 2000 (14.00-14.30, sala A)
  • "Jak kupić mieszkanie lub zainwestować w tureckiej Alanii" - prezentacja tureckiej firmy deweloperskiej Troll-Home (14.30-15.30, sala A)
  • "5 etapów podróży - niezastąpiona rola Internetu" - Mariola Burejko, Business Development Manager, Zoover International, Holandia. Pięć etapów podróży: marzenie, planowanie, rezerwacja, doświadczenie, dzielenie się wspomnieniami. Jako właściciele obiektów noclegowych, jak możemy wpłynąć na decyzję potencjalnego klienta w każdym z tych etapów? (14.00-15.00, sala C1)
  • Meeting Innovator – Prezentacje innowacyjnych rozwiązań dla branży spotkań (Strefa debat o turystyce - Hyde Park Corner, parter, 12.00-16.00). Moderator: Krzysztof Karasek, NextGen Meetings
    - „That's OK, No need for your sponsorship... we've got enought money for our next event...” - Shuli Golovinski, Newtonstrand, Londyn
    "Event technologies to look for in 2013" - Adi Ben-Nesher, The Meeting Innovator, Londyn
    - Panel dyskusyjny nt. technologii eventowych (Event technology experts Q&A)
    - "High Five for better attendee experience" - Adi Ben-Nesher, The Meeting Innovator
    - "How to go about building your mobile app", Guillaume VRIGNAULT, firma Goomeo, Francja
    - "Mobile application journey" - client story by Gdansk Convention Bureau.
  • Debata z Polskim Radiem RDC z gośćmi Targów ITM (scena, 16.00-16.30)
  • Losowanie upominków ufundowanych przez Wystawców (scena, 16.30)

 

Piątek 25.01.2013 r.

  • RejsClub.pl – szkolenie pt."Jak sprzedawać rejsy wycieczkowe" (10.00-10.45, sala C2)
  • Kongres Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych OSAT spotkanie ogólnodostępne (kontakt: www.osat.pl, 11.00-14.45, sala C2)
  • Zwyczajne Walne Zebranie Członków OSAT (tylko dla członków OSAT – kontakt www.osat.pl 15.00-17.00, sala C2)
  • "Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej MAZURY 2013 i inne eventy Grupy Anders"- Daniel Błaszkiewicz, Hotel Anders (11.00-12.00, sala B)
  • "Ukraina jako destynacja turystyki i podróży korporacyjnych w Europie Wschodniej" prezentacja firmy Travel Planet VIP (11.00-12.00, sala C1)
  • "Biznesowe możliwości współpracy turystycznej z Macedonią" Jordan Trajkov - dyrektor Państwowej Agencji ds. Rozwoju Turystyki, Skopje (12.00-13.00, sala C1)
  • Konferencja prasowa Orbis S.A. - plany rozwoju Grupy Hotelowej Orbis na rok 2013 (12.00-13.00, stoisko C10)
  • "Izrael - prawdziwy wizerunek i ukryty potencjał destynacji dla branży MICE" – Paulina Zdobylak, MICE Vered Hasharon Travel and Tours Ltd (14.00-15.00, sala C1)
  • "Jak infrastruktura zmienia turystykę" prezentacja zrealizowanych nowych inwestycji w turystyce w Polsce (15:00-16:30, sala C1). Moderator Jerzy Miklewski, Projekt Hotel.
    - "Nowe wyzwania Stadionu Narodowego" – Rafał Rosiejak, Dyrektor Centrum Konferencyjnego, spółka PL2012+
    - "Sound Garden Hotel – marketing pierwszego samoobsługowego hotelu w Warszawie” - Miłosz Stanisławski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu;
    - Hotelu ALTER ***** w Lublinie - Aneta Maj, dyrektor hotelu;
    - Niebieskie Migdały – rodzinny klub wypoczynkowy w Okunince nad J.Białym
  • "Dostarczyć więcej za mniej" – prezentacja metodologii osiągania efektywności eventów i spotkań, Anna Rydzewska, Event ROI Institute (12.00-12.30, sala B)
  • "Bądź zawsze pod ręką, czyli jak wykorzystać potencjał mobile marketingu w turystyce" -Katarzyna Kozłowska, Mobilepoint (13.30-14.30, sala B)
  • "Branża Hospitality - nowe wyzwania i strategie działania", Ewa Kossakowska, E.M.K Hospitality Consulting (12.30-13.00, sala B)
  • "Sprawdzone narzędzie sprzedaży sal konferencyjnych" – Philippe Wahab, amerykańska firma Newmarket International (13.00-14.00, sala C1)
  • Sesja "Hotel w internecie krok po kroku" (Strefa debat o turystyce - Hyde Park Corner, parter, 10.00-13.30). Moderator: Krzysztof Głąbiński, Yield Planet.
    - Pierwszy krok to CENA. Aby hotel zaistniał w internecie musimy wiedzieć za jaką cenę. Krzysztof Głąbiński opowie o możliwościach szkoleniowych z zakresu Revenue Management. Idan Velleman - założyciel firmy www.poweryourroom.com - opowie o Revenue Management i narzędziach potrzebnych do zarządzania ceną.
    - Drugi krok to DYSTRYBUCJA. Kiedy mamy już cenę, wyjaśnimy co z tą ceną zrobić. Temat kanałów sprzedaży i dystrybucji poprowadzi Krzysztof Głąbiński - prezes www.yieldplanet.com.
    - Trzeci krok to DOTARCIE DO KLIENTA: hotel CRM, Online Travel Agents.
  • Nowe inwestycje w Krakowie szansą dla branży MICE (14.30-15.30, sala B)
    - Moderator – Piotr Wilczek Prezes SKKP
    - ICE Kraków – Tomasz Warchał KBF
    - Expo Kraków – Katarzyna Marciszyn Targi w Krakowie
    - Hala Widowiskowo-Sportowa – Agnieszka Frankowska KBF
    - Krakow Convention Bureau – Małgorzata Przygórska-Skowron
  • "Rejsy wycieczkowe - nowy pomysł na udane incentive travel" – RejsClub.pl (13.00, sala A)
  • Debata z Polskim Radiem RDC. Gość: Krzysztof Piątek, prezes Polskiego Zrzeszenia Organizatorów Turystyki PZOT (13.30-14.20 scena w hali, parter)
  • Adrenalina – prezentacje ofert incentive travel i aktywności (Strefa debat o turystyce - Hyde Park Corner, parter, 14.20-16.00)
    - "Adrenalina w Pirenejach" – Przemysław Pol, Akademia Podróży.pl (14.40)
    - "Para buch, koła w ruch - zabytkowa kolej jako produkt turystyczny" - Filip Bebenow, dyrektor Żuławskiej Kolei Dojazdowej, Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych (15.20)
    - "Laponia – unikatowy kierunek podróży dla firm i rodzin" – Nord Arctic Circle Office (15.40)
  • Debata z Polskim Radiem RDC (scena, 16.00-16.30) „Brandenburgia jako atrakcyjny kierunek dla imprez MICE” – Klara Piwnicka Hensche, przedstawicielka Brandenburgii w Polsce
  • Losowanie upominków ufundowanych przez Wystawców (scena, 16.30)

 

Sobota 26.01.2013 r.

  • Adrenalina – prezentacje ofert incentive travel i aktywności (Strefa Estrady – parter, 10.30-16.00)
    - "Para buch, koła w ruch - zabytkowa kolej jako produkt turystyczny" - Filip Bebenow, dyrektor Żuławskiej Kolei Dojazdowej, Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych (10.30)
    - "Laponia – unikatowy kierunek podróży dla firm i rodzin" – Nord Arctic Circle Office (11.00)
    - "Finnmarkslopet 2012 – tysiąckilometrowa wyprawa psim zaprzęgiem" – Dariusz Morsztyn - Biegnący Wilk (11.30)
    - Pokazy atrakcji Indonezji (12.00)
    - Izreal jako destynacja turystyczna (12.30)
    - "Żeglarstwo dla każdego -Popłyńmy razem za horyzont" - Szkoła Żeglarstwa „4winds” (od godz. 13.00). Konkursy i zabawy: Zakładanie kombinezonu ratowniczego na czas; Konkurs wiązania węzłów żeglarskich; Odczytywanie komunikatu nadanego MKS; Odczytywanie komunikatu nadanego „morsem”.
  • Losowanie upominków ufundowanych przez Wystawców (scena, 16.30)

 

Inne wydarzenia w ciągu trzech dni targowych:

  • Aranżowane spotkania z Hosted Buyers
  • Internetowy system umawiania spotkań na stoiskach – wymagana rejestracja na http://www.itm-warsaw.pl/rejestracja-targi.html
  • Strefa debat o turystyce Hyde Park Corner - prezentacje na scenie: Innowacje, Nowe Produkty, Incentive & Adrenaline
  • Business Centre – centrum biznesowe czynne 3 dni targowe
  • Transmisje radiowe/internetowe/TV
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Strefa relaksu – masaże i prezentacje kosmetyków przeprowadzane przez Synesis – Szlachetne Kosmetyki
  • Atrakcje na stoiskach – losowania nagród, oferty specjalne, pokazy, występy muzyczne, poczęstunki.


Koordynacja programu:

Biuro Organizacyjne Targów: Fairex sp. z o.o. tel: 22 848 00 91, fax 22 646 50 72, e-mail: itm@fairex.pl

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie




Media



 
Fairex Sp. z o.o.
ul. Madalińskiego 20/1a
02-513 Warszawa
Telefon +48 22 848 00 91
Fax +48 22 646 50 72
E-mail: itm@fairex.pl
Zobacz nas także na:
FacebookYoutube
Zapisz się
do newslettera
Newsletter
kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2010-2013 r. Realizacja SPC House of Media