ITM WARSAW
 
 

Patronat Honorowy






Patroni/Partnerzy







Relacja z ITM Warsaw 2012

Poprzednia edycja tych targów była bardzo dobrze przyjęta przez branżę turystyczną. Liczba wystawców wzrosła o 60% a zwiedzających o 32%. Liczba gości biznesowych wzrosła ośmiokrotnie. Oznacza to, że branża uznała targi ITM Warsaw za swoje miejsce spotkania dla efektywnego rozpoczynania nowego roku. Bogaty był program ponad 30 wydarzeń towarzyszących, wśród nich debata o trendach na nadchodzący rok, prezentacje destynacji, warsztaty planistów imprez, rozdania nagród branżowych i wieczory networkingowe.

targi turystyczneNa 160 stoiskach obecni byli wystawcy z 24 krajów (Turcja, Egipt, Tunezja, Niemcy, Maroko, Etiopia, Kenia, Algieria, Indonezja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Nepal, Armenia, Grecja, Włochy, Andora, kraje skandynawskie, Niemcy, Ukraina, Litwa, Macedonia (BFRJ), Kanada, Australia oraz Polska). Swoje stoiska miały kraje, regiony i miasta, biura podróży i touroperatorzy, agencje incentive, hotele, centra konferencyjne, linie lotnicze i wielu innych podmiotów. W ramach części ITM Business Tourism zaprezentowało się 26 wystawców.

Odbyła się też wizyta Hosted Buyers z Niemiec, Francji, Szwajcarii, Belgii, Rosji, Macedonii, Łotwy, Czech, Słowacji, Kanady i Polski. Spotkali się oni z wystawcami oraz zaproszonymi organizatorami turystyki przyjazdowej. Wdrożono nowatorskie rozwiązania obejmujące rejestracje online oraz elektroniczny system umawiania spotkań, które pomagały maksymalizować możliwości nawiązania konkretnych kontaktów biznesowych.

Targi turystyczne ITM Warsaw 2012 objęte były patronatem honorowym Ministerstwa Sportu i Turystyki, Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.

Galeria zdjęć
Lista wystawców




Media



 
Fairex Sp. z o.o.
ul. Madalińskiego 20/1a
02-513 Warszawa
Telefon +48 22 848 00 91
Fax +48 22 646 50 72
E-mail: itm@fairex.pl
Zobacz nas także na:
FacebookYoutube
Zapisz się
do newslettera
Newsletter
kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2010-2013 r. Realizacja SPC House of Media